RANŽĒJUMS EUROAPTIEKA INTERNETA

Kas ir ranžējums?

Ranžējums ir tirgotāja piešķirtā relatīvā pamanāmība precēm vai pakalpojumiem, atbilstoši patērētāja meklēšanas pieprasījumam un šo parametru relatīvais nozīmīgums salīdzinājumā ar citiem parametriem.

Ranžējumu ietekmē izmantojot algoritmisku secības noteikšanu, novērtējuma vai atsauksmju mehānismus, vizuālu izcelšanu vai citus uzmanības pievēršanas instrumentus vai to kombinācijas.

Pēc kādiem parametriem EUROAPTIEKA internetā ranžē produktus?

Ranžēšana interneta aptiekā EUROAPTIEKA internetā tiek veikta balstoties gan uz manuāliem, gan automatizētiem līdzekļiem, izmantojot algoritmus, kuri aprakstīti turpmāk.

Vienlaikus pircējam ir iespēja izvēlēties preču izvietojumu atbilstīgi vienam no šiem kritērijiem: nosaukumam (A-Z vai Z-A), cenai (no zemākās vai augstākās), lielākajai atlaidei, “Ieteicamie vispirms”. Pircējam arī ir iespēja papildus piemērot produktu filtrēšanu atbilstīgi vienam vai vairākiem kritērijiem: cena, zīmols un citi.

Ranžēšana pēc noklusējuma.

E-EUROAPTIEKA.LV preču katalogā preces tiek kārtotas jeb ranžētas pēc tām piemērotajām punktu vērtībām. Jo vairāk punktu, jo augstāk prece tiek attēlota starp citām precēm. Punktus piemēro sekojoši:

  • Manuāli piemērojot prioritātes;
  • Ar rekomendāciju punktiem (algoritmu punktu aprēķinam un vērtības nodrošina EUROAPTIEKA internetā sadarbības partneris).

Piezīme: produkti ar atzīmi “Izpārdots” tiek attēloti pēdējie sarakstā.

Noteiktos gadījumos preci var parādīt preču kategorijas saraksta augšgalā saistībā ar faktu, ka EUROAPTIEKA internetā ir vienojies ar piegādātāju/izplatītāju/ražotāju par šī produkta īslaicīgu „pacelšanu” (reklāmu). Tādā gadījumā šīs preces, reklāmas perioda laikā, tiks atzīmētas ar uzrakstu „Apmaksāta reklāma”.

Ieteikumi dažādās interneta aptiekas sadaļās, piemēram, „Bieži tiek pirkti kopā”, „Līdzīgas preces”, „Tev varētu arī patikt”, „Preces tev”, „Ieteikumi” ir izkārtoti atbilstoši attiecīgajam algoritmam, ņemot vērā klientu pirkšanas ieradumus, preču popularitāti un cenu.

Preču cenu individualizācija netiek veikta. Preču cenas (izņemot piegādes izmaksas) ir vienādas visiem pircējiem.

Rekomendāciju punktu aprēķina principi.

Produktu rekomendāciju punkti tiek aprēķināti reizi diennaktī, ņemot vērā sekojošās, bet ne tikai, īpašības:

  • Manuāli ievadīti punkti;
  • Preču atlikums pārdevēja noliktavā;
  • Preces pārdotais daudzums noteiktā laika periodā;
  • Preces aplūkojumu skaits noteiktā laika periodā;
  • Pēc piemērotās atlaides apjoma.