Privātuma politika
AZETA, SIA (turpmāk – AZETA)
(turpmāk – Mēs vai Sabiedrība) privātuma politikas
mērķis ir sniegt Jums (datu subjektam) informāciju par Jūsu personas datu
apstrādes tiesiskajiem un faktiskajiem apstākļiem, proti, informāciju par
personas datu apstrādes nolūku, apjomu, aizsardzību, kā arī citu informāciju
par Jūsu veicamo personas datu apstrādi (turpmāk – Politika). Lūdzam Jūs
uzmanīgi izlasīt politiku un, ja Jums ir papildus jautājumi, aicinām sazināties
ar mums, izmantojot šajā politikā norādīto kontaktinformāciju.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka Politika
var tikt grozīta, papildināta, atjaunota, par ko Mēs Jūs informēsim, ievietojot
šo informāciju mūsu tīmekļa vietnē.
Mēs cienām Jūsu privātumu, tādēļ Jūsu
personas datu drošība ir mūsu prioritāte. Mēs izmantojam atbilstošus
organizatoriskus un tehniskus līdzekļus, lai nodrošinātu pastāvīgu Jūsu
personas datu drošību un datu apstrādes atbilstību datu aizsardzības normatīvo
aktu, kā arī mūsu iekšējo noteikumu prasībām.
Mēs ievērojam personas datu
aizsardzības normatīvo aktu prasības un katrā datu apstrādes procesā
rūpējamies, lai ievāktu tikai to informāciju, kas nepieciešama šajā Politikā
noteikto mērķu sasniegšanai. Mēs ievērojam personas datu minimizēšanas
principu, kas nozīmē, ka mēs Jums lūdzam sniegt tikai tik daudz personas datu,
cik mums nepieciešams, lai sniegtu vislabākās kvalitātes pakalpojumus, un tikai
tik daudz informācijas, cik Jūs piekrītat mums sniegt.
Mēs cenšamies nodrošināt, lai Jūsu
mums uzticētie dati būtu drošībā. Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai Jūsu datu un
personiskās informācijas aizsardzība atbilstu augstākajiem privātuma
aizsardzības standartiem.
VISPĀRĒJIE NOTEIKUMI
Izvēloties iepirkties sabiedrības
tīmekļa vietnē bezrecepšu zāļu izplatīšanai www.azeta.lv
(turpmāk – Internetaptieka), Jūs uzticat savus datus un
piešķirat mums tiesības tos apstrādāt saskaņā ar šīs Politikas un
internetaptiekas noteikumiem (turpmāk – Noteikumi) un kārtību.
Lai varētu Jums sniegt
pakalpojumus un pārdot preces internetaptiekā, mums nepieciešams apstrādāt
personas datus tā, kā norādīts šajā politikā. Ja Jūs nepiekrītat Noteikumiem,
šai Politikai vai kādai to daļai, lūdzam mums nesniegt Jūsu personas datus.
Šajā gadījumā diemžēl nevarēsim nodrošināt Jums iespēju izmantot Azeta tīmekļa vietas pakalpojumus.
ŠAJĀ PAZIŅOJUMĀ LIETOTIE JĒDZIENI
Pirkumu vēstures dati – informācija par Jūsu internetaptiekā
veiktajiem pirkumiem/pasūtījumiem. Šajos datos ietilpst konkrēti Jūsu iegādātas
preces, ieskaitot informāciju par iegādātajām zālēm, to daudzumu, kopējo cenu
un citu ar pirkuma darījumu
saistīto informāciju.
Regula – Eiropas Parlamenta un Padomes Regula (ES)
2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību
attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu
95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula).
Citi šajā Politikā lietoti
jēdzieni, ja vien Politikā nav minēts citādi, sakrīt ar Noteikumos (pieejami AZETA
juridiskajā adresē Cēsu iela 31 k-1, Rīga, LV-1012 un tīmekļa vietnē
www.azeta.lv) lietotajiem jēdzieniem.
1.
PĀRZINIS UN TĀ KONTAKTINFORMĀCIJA
1.1. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Azeta”, Cēsu
iela 31, k-1, Rīga, LV-1012, e-pasts: [email protected]; tālrunis + 371 8000 6960.
1.2. Datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija
ir: tālr. +371 23993211, e-pasts: [email protected] . Informējam, ka minētā e-pasta adrese nav domāta
ziņu pieprasījumiem, realizējot Jūsu kā datu subjekta tiesības, šādā gadījumā Jums
jāraksta uz adresi: Cēsu iela 31, k-1, Rīga, lv-1012.
2. KĀDUS
JŪSU PERSONAS DATUS MĒS APSTRĀDĀJAM UN KĀDIEM MĒRĶIEM?
Turpmāk norādīts saraksts ar
personas datiem, kurus Mēs varam ievākt un apstrādāt. Konkrēti kādus personas datus Jūsu individuālajā gadījumā un
kādiem mērķiem Mēs apstrādājam, uzzināsiet, izlasot turpmāk norādīto sarakstu.
Noteiktos gadījumos Mēs varam apstrādāt Jūsu īpašu kategoriju personas datus,
kas saistīti ar Jūsu veselību (piemēram, pirkumu vēstures datus un datus, kurus
mums norādīsiet, kad sniegsim Jums farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu).
2.1. PREČU PASŪTĪŠANA
Izmantojot Azeta tīmekļa vietas pakalpojumus
bez reģistrācijas un piekrītot Noteikumiem un Politikai, Jūs varat mums sniegt
turpmāk tabulā norādītos datus. Noteiktu internetaptiekā norādītu datu
sniegšana ir obligāta un, ja tie netiks sniegti, Mēs nevarēsim Jums sniegt AZETA
tīmekļa vietnes pakalpojumus. Reģistrējoties Jūs apliecināt, ka Jūsu norādītie
personas dati ir precīzi un pareizi un Jūs esat sasniedzis 16 gadu vecumu.
Dati tiek sniegti, pasūtot preces un izpildot pasūtījumu. | ||
Dati tiek sniegti, pasūtot preces (turpmāk – Preču piegādes dati). |
Vārds, uzvārds, e-pasts, tālruņa numurs. Izvēloties piegādi uz mājām:
adrese, iela, mājas/dzīvokļa numurs, pasta indekss, norēķinu dati, citi ar
piegādi saistīti dati (piegādes laiks, vēlamā preču izņemšanas vieta).
Izvēloties piegādi uz aptieku: aptieka no saraksta. Visi lauki ir obligāti un jānorāda, lai varētu izpildīt Jūsu pasūtījumus.
Nesniedzot šos datus, nevarēsiet iegādāties preces. | |
Preču pasūtījuma iesniegšanas un izpildes dati. |
Vārds, uzvārds, pasūtītās preces, apmaksas veids, piegādes vieta/adrese, kontaktinformācija. | |
Citi dati |
Ar norēķiniem par precēm saistīti dati, kurus mums sniedzat vai kurus
iegūstam no trešām personām, piemēram, bankas konta numurs. | |
Apstrādes tiesiskais pamats |
Jūsu piekrišana piedalīties un izmantot AZETA Internetaptieku
saskaņā ar Noteikumos un Politikā noteiktajiem nosacījumiem. | |
Preču pasūtījuma iesniegšanas un izpildes datus nepieciešams apstrādāt
darījuma noslēgšanai un tā izpildei, attaisnojuma dokumenta noformēšanai. | ||
Apstrādāt datus nepieciešams Sabiedrības leģitīmo interešu ievērošanai. | ||
Apstrādes termiņš |
Ja izmantojat AZETA Internetaptiekas pakalpojumus –
5 gadi no Jūsu pasūtījuma veikšanas dienas. Jūsu iesniegto piekrišanu, kā arī citus personas datus mēs varam glabāt
arī ilgāku laiku tiesību aktos noteiktajos gadījumos, piemēram, ja tas
nepieciešams, lai varētu aizstāvēt sevi no pret mums iesniegtām prasībām. | |
Kā un
kādiem mērķiem mēs izmantojam Jūsu pasūtījuma iesniegšanas un izpildes datus?
Saskaņā ar Jūsu sniegtajiem
datiem iepērkoties, Jūs mums sniedzat iespēju nodrošināt, ka Jūsu pasūtījums
tiks veiksmīgi iesniegts un izpildīts.
Jūsu
sniegto kontaktinformāciju (e-pastu, tālruņa numuru) Mēs izmantojam
arī, lai ar Jums sazinātos, tai skaitā, lai varētu atbildēt uz Jūsu
jautājumiem, piezīmēm, izpildīt pasūtījumu, kā arī lai sniegtu Jums svarīgu
informāciju par Azeta internetaptieku, tās nosacījumiem un (vai) šīs Politikas
grozījumiem, saziņai ar Jums, lai pienācīgi sniegtu pakalpojumus, sniegtu
farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu u.tml.
Lai varētu pieņemt un izpildīt Jūsu
pasūtījumu, Mēs apstrādājam iepriekš norādītos Jūsu personas datus.
Ļoti svarīgi, lai Jūsu sniegtie
reģistrācijas, pirkuma bez reģistrācijas un citi norādītie dati
būtu precīzi un pareizi. Ja Jūs norādīsiet nepareizus datus, tos
aizmirsīsiet vai neatjaunosiet mainījušos datus, mums var rasties grūtības
nodrošināt pilnīgu internetaptiekas pakalpojumu izmantošanu, kā arī var rasties
aizķeršanās Jums saņemt citus mūsu piedāvātos labumus vai īstenojot Jūsu
tiesības.
Kā atjaunināt mainītus
reģistrācijas datus, lasiet Politikas 6.2. Punktā.
Mums nebūs iespējas pārbaudīt Jūsu
sniegto datu pareizību un atbilstību patiesībai. Pieņemot Jūsu pirkumu bez
reģistrācijas, Mēs uzskatīsim, ka Jūsu dati ir precīzi un pareizi un ka Jūsu
piekrišana ir sniegta pēc Jūsu brīvas gribas, iepazīstoties ar šo Politiku un
tās Noteikumiem.
2.2. PIRKUMA
VĒSTURES DATU APSTRĀDE
Sniedzot Jums iespēju
izmantot AZETA internetaptiekas priekšrocības, saskaņā ar Noteikumiem
noslēgtos pirkšanas-pārdošanas līgumus (lai pienācīgi izpildītu Jūsu
pasūtījumus), Mēs apstrādājam Jūsu pirkumu vēstures datus.
Pirkuma vēstures dati: | |
Dati |
Jūsu pirkuma datums un laiks, preču nosaukumi (ieskaitot informāciju par
iegādātajām zālēm), daudzums, kopējā pirkumu cena (pēc visām atlaidēm),
piešķirto atlaižu summa, pasūtījuma statuss, maksājumu veids, Jūsu kā klienta
statuss (piemēram, jauns klients). |
Apstrādes tiesiskais pamats |
Jūsu piekrišana izmantot AZETA Internetaptieku saskaņā
ar Noteikumos un Politikā noteiktajiem nosacījumiem. AZETA leģitīmo interešu ievērošanai, piedāvājot tieši Jums piemērotākus
pakalpojumus, atbilstoši vajadzībām Īpašu kategoriju personas datu apstrādes pamatojumu nosaka Regulas
9. panta 2. punkta a) apakšpunkts. |
Apstrādes termiņš |
Pieci gadi kopš pirkuma darījuma dienas ar vai bez reģistrācijas. Jūsu iesniegto piekrišanu, kā arī citus personas datus Mēs varam glabāt
arī ilgāku laiku līdz tās atsaukšanas dienai vai normatīvajos aktos
noteiktajos gadījumos, piemēram, ja tas nepieciešams, lai varētu aizstāvēt
sevi no pret mums iesniegtām prasībām. |
KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU PIRKUMU
VĒSTURES DATUS?
-
PIRKUMU VĒSTURES DATU APSTRĀDE
Mēs Jūsu pirkumu vēstures datus
apstrādājam, administrējot internetaptieku, lai varētu pienācīgi izpildīt Jūsu
pasūtījumus vai citu veidu pieprasījumus, kas saistīti ar pasūtītajām precēm
(piemēram, preču atdošana atpakaļ, pareizas preču piegādes pārbaude
u. Tml.).
Ja Jūs iepērkaties
internetaptiekā bez reģistrācijas, Mēs Jūsu pirkumu vēstures datus apstrādājam
un administrējam iepriekš norādītajā apstrādes termiņā, lai nodrošinātu
pienācīgu pasūtījumu izpildi.
2.3. KLIENTU PIEPRASĪJUMU,
SŪDZĪBU, JAUTĀJUMU UN ATBILŽU APKALPOŠANA
Pa tālruni vai e-pastu, vai
tiešsaistes sarakstē iesniedzot mums pieprasījumus, sūdzības, lūgumus vai
atbildes (turpmāk – pieprasījums), Jūs reizē sniedzat mums arī
pieprasījumā esošos personas datus.
Pieprasījumu dati | |
Dati |
Jūsu sniegtā un Jūs identificējoša informācija: vārds, uzvārds, tālruņa
numurs, e-pasta adrese, dzīvesvietas adrese, dzimšanas datums un cita Jūsu
sniegta informācija; Jūsu iesniegtā Pieprasījuma saturs. Citi ar Pieprasījumu iesniegti dokumenti un (vai) dati: piemēram,
pirkuma kvīts numurs, attēli, ar Jūsu veselību vai lietotajiem produktiem
saistīti dati, ja tos norādīsiet u. tml. |
Apstrādes tiesiskais pamats |
Jūsu piekrišana, ko sniedzat mums, iesniedzot Pieprasījumus. Īpašu kategoriju personas datu apstrādes pamatojumu nosaka Regulas
9. panta 2. punkta a) apakšpunkts. Saņemot Jūsu e-pastu vai tiešsaistes saraksti, ja to saturs nav saistīts
ar personas datu aizsardzību, AZETA rodas leģitīma interese apstrādāt Jūsu
saņemto e-pastu vai tiešsaistes saraksti, izvērtējot tajā sniegto informāciju
un sniedzot Jums atbildi. Strīdus gadījumā informācijas (atbildes) sniegšanas
procesā iegūtā informācija var tikt izmantota, lai atspoguļotu attiecīgā
procesa tiesisku norisi un atbildes sniegšanas faktu un tās saturu. Saņemot Jūsu e-pastu vai tiešsaistes saraksti, ja to saturs ir tieši
saistīts ar personas datu aizsardzību, AZETA ir jāizpilda uz pārzini
attiecināmu juridisku pienākumu, proti, sniegt pamatotu un argumentētu
atbildi uz datu subjekta pieprasījumu, realizējot datu subjekta tiesības.
Strīdus gadījumā informācijas (atbildes) sniegšanas procesā iegūtā
informācija var tikt izmantota, lai atspoguļotu attiecīgā procesa tiesisku
norisi un atbildes sniegšanas faktu un tās saturu. |
Apstrādes termiņš |
Visa informācija, kas iegūta informācijas (atbildes) sniegšanas procesā,
ja tas ir saistīts ar personas datu aizsardzību, tiks glabāta ne ilgāk kā
piecus gadus pēc atbildes sniegšanas dienas, lai nodrošinātu AZETA leģitīmās
intereses. AZETA ievērojot datu minimizācijas principu, pēc leģitīmās
intereses sasniegšanas, apņemas dzēst attiecīgo informāciju. Visa informācija, kas iegūta informācijas (atbildes) sniegšanas procesā,
ja tas nav saistīts ar personas datu aizsardzību, tiks glabāta ne ilgāk kā
desmit gadus pēc atbildes sniegšanas dienas, lai nodrošinātu AZETA leģitīmās
intereses. Gadījumā, ja AZETA saņem sūdzības par konkrēto informācijas (atbildes)
sniegšanas procesu, tad visa šī procesā apstrādātā informācija tiks saglabāta
līdz ar sūdzības izskatīšanu kompetentajā iestādē uzsāktā procesā galīgā
lēmuma spēkā stāšanas dienas, ja tas netiek pārsūdzēts vai apstrīdēts
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā un termiņā, vai līdz galīgā tiesas
sprieduma spēkā stāšanās brīdim. |
KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU DATUS
PIEPRASĪJUMU, SŪDZĪBU, LŪGUMU UN ATBILŽU APSTRĀDES MĒRĶIEM?
Personas datus, kas norādīti,
iesniedzot pieprasījumu, Mēs izmantojam tikai tam, lai varētu pienācīgi un
objektīvi izskatīt jūsu pieprasījumu, sniegt Jums nepieciešamo informāciju,
atbildēt uz Jūsu jautājumiem, pieprasījumiem vai prasībām. Pieprasījuma datus
tāpat var izmantot, lai aizstāvētu mūsu tiesiskās intereses (strīdus gadījumā
ar mūsu klientiem u. tml.). Pieprasījuma datus Mēs tāpat varam analizēt,
lai uzlabotu mūsu darbību un Jums sniegto pakalpojumu kvalitāti, ņemot vērā Jūsu
viedokli un ierosinājumus.
-
KLIENTU SARUNAS IERAKSTS,
SNIEDZOT FARMACEITISKĀS APRŪPES PAKALPOJUMU
Ja pasūtat zāles internetā, mums
ir pienākums sniegt Jums farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu, kā to paredz
tiesību akti. Lai pierādītu, ka pienācīgi esam izpildījuši savu pienākumu
sniegt klientiem farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu, Mēs saglabājam mūsu
sarunas ierakstu.
Klientu sarunas ieraksts, sniedzot farmaceitiskās
aprūpes pakalpojumu | |
Dati |
Sarunas ieraksts un visi dati,
ko mums sniegsiet sarunas laikā, ieskaitot īpašos personas datus. |
Apstrādes tiesiskais pamats |
Apstrādāt datus nepieciešams,
lai nodrošinātu augstus veselības aprūpes un zāļu kvalitātes un drošības
standartus, kā arī ņemot vērā Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības. Īpašu kategoriju personas datu
apstrādes pamatus nosaka Regulas 9. panta 2. punkta
i) apakšpunkts un 4. punkts, kā arī Latvijas Republikas Farmācijas
likums, no tiem izrietošie tiesību akti un citi normatīvie akti. |
Apstrādes termiņš |
14 dienas no farmaceitiskās
aprūpes pakalpojuma sniegšanas dienas. |
KĀ MĒS IZMANTOJAM JŪSU DATUS, KAS
IERAKSTĪTI FARMACEITISKĀS APRŪPES PAKALPOJUMU MĒRĶIEM?
Jūsu personas datus, kas
ierakstīti farmaceitiskās aprūpes pakalpojuma sniegšanas mērķiem, Mēs glabājam
un apstrādājam tiktāl un tādā apjomā, lai varētu atbilstoši tiesību aktu
prasībām pierādīt, ka, īstenojot konkrētu pasūtījumu, Jums tika sniegts farmaceitiskās
aprūpes pakalpojums.
2.4. JAUNUMU UN PIEDĀVĀJUMU SAŅEMŠANAI
Piekrītot jaunumu un piedāvājumu
saņemšanai mēs un mūsu sadarbības partneri mārketinga vajadzībā sūtīs Jums
jaunumus un piedāvājumus uz saziņas kanāliem, kurus Jūs izvēlēsieties. Saziņas
kanāla izvēle ir paredzēta tikai reģistrētiem lietotājiem. Nereģistrētiem
lietotājiem jaunumi un piedāvājumi tiks sūtīti tikai uz e-pastu.
Jaunumu un piedāvājumu saņemšanai | |
Dati |
No reģistrētā lietotāja: vārds, uzvārds, e-pasts,
telefona numurs, adrese, sociālie tīkli, pirkuma vēstures dati (tikai tad, ja
esat izvēlējušies saņemt personalizētus piedāvājumus) No nereģistrētā lietotāja (interneta vietnes apmeklētāja):
e-pasta adrese |
Apstrādes tiesiskais pamats |
Jūsu piekrišana jaunumu un
piedāvājumu saņemšanai. AZETA leģitīmo interešu ievērošanai, piedāvājot tieši
Jums piemērotākus pakalpojumus, atbilstoši vajadzībām Īpašu kategoriju personas datu
apstrādes pamatojumu nosaka Regulas 9. panta 2. punkta
a) apakšpunkts. |
Apstrādes termiņš |
Līdz piekrišanas atsaukšanas
dienai. Jūsu iesniegto piekrišanu, kā arī
citus personas datus mēs varam glabāt arī ilgāku laiku līdz tās atsaukšanas
dienai vai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos, piemēram, ja tas
nepieciešams, lai varētu aizstāvēt AZETA no pret mums iesniegtām prasībām.. |
Jums jaunumu un piedāvājumu
saņemšanas ietvaros ir visas Politikas 6. punktā minētās datu subjekta
tiesības.
Informējam, ka, ja esat
izvēlējušies saņemt personalizētus piedāvājumus, tad tā izpildes ietvaros veiksim
Jūsu pirkuma vēstures datu profilēšanu. Personalizētu piedāvājumu sniegšana nav
iespējama bez iepriekš minēto Jūsu personas datu profilēšanas. Jums ir tiesības
iebilst šādai datu profilēšanai un mēs to izpildīsim, tomēr šajā gadījumā mēs
turpmāk nebūsim tiesīgi sniegt tieši uz Jums attiecināmus un Jūsu interesēm
atbilstošus piedāvājumus.
3. NO KĀDIEM AVOTIEM MĒS IEGŪSTAM
JŪSU PERSONAS DATUS?
Mēs apstrādājam tos personas
datus, kurus iegūstam no Jums: piemēram, iesniedzot pieprasījumus; datus, kurus
sniedzat sarunas laikā, mums sniedzot farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu;
pirkuma vēstures datus, kurus sniedzat, iegādājoties preces internetaptiekā.
4. KĀDOS GADĪJUMOS UN KĀDIEM DATU
SAŅĒMĒJIEM MĒS ATKLĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
Jūsu personas datus Mēs varam
nodot datu saņēmējiem, kuri
palīdz mums izpildīt AZETA internetaptiekā sniegtos pakalpojumus un
priekšrocības, attīstīt e-veikala platformas funkcionalitāti,
piemēram EUROAPOTHECA UAB, AZETA UAB. Šādas personas var būt datubāžu
un programmaprīkojuma piegādātāji, datubāžu administrēšanas pakalpojumu
sniedzēji, datu centru, hostinga un mākoņpakalpojumu sniedzēji, tiešā
mārketinga, interneta darbības analītikas pakalpojumu sniedzēji, interneta
reklāmas pakalpojumu sniedzēji, (piem., Google, Facebook), zvanu centra
pakalpojumu sniedzēji, tirgus izpētes vai uzņēmējdarbības analītikas
pakalpojumu sniedzēji, personas, kuras palīdz mums piegādāt Jūsu pasūtījumus,
organizēt un īstenot loterijas un spēles, sniegt garantijas vai citu
apkalpošanu Jūsu iegādātajām precēm u. tml. Ikvienā gadījumā Mēs apstrādātājam
sniedzam tikai tik daudz personas datu, cik nepieciešams attiecīgā personas
datu apstrādes mērķa sasniegšanai.
Dati tāpat var tikt sniegti
kompetentajām valsts iestādēm vai tiesībsargājošajām iestādēm normatīvajos
aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā, piemēram, dati, kas saistīti ar
farmaceitiskās aprūpes pakalpojumu sniegšanu, var tikt nodoti Zāļu valsts
aģentūrai, Veselības inspekcijai u.c.
5. KĀDĀS TERITORIJĀS UN
JURISDIKCIJĀS MĒS APSTRĀDĀJAM JŪSU PERSONAS DATUS?
Noteiktas mūsu internetaptiekā
izmantotās programmas (piemēram, e-pastu nosūtīšanas programma) var būt
radījuši subjekti gan no ES, gan aiz tās robežām. Proti, mums izmantojot šo
programmu funkcionalitāti un pakalpojumus, attiecīgi arī Jūsu dati var būt
pieejami ne tikai ES subjektiem. Atgādinām, ka subjekti ārpus ES var personas
datiem piemērot mazāku aizsardzību nekā ES, taču Mēs rūpīgi izvērtēsim
nosacījumus, atbilstoši kuriem šādi Jūsu dati tiks vēlāk apstrādāti un glabāti
pēc nodošanas iepriekšminētajiem subjektiem.
6. KĀDAS TIESĪBAS JUMS SNIEDZ DATU AIZSARDZĪBAS
TIESĪBU AKTI, UN KĀ TOS VARAT IZMANTOT?
Datu aizsardzības normatīvie akti
sniedz Jums tiesības, kuras varat brīvi izmantot, savukārt mums ir pienākums
nodrošināt Jums šādu iespēju. Informāciju par konkrētajām Jūsu tiesībām un to
īstenošanas veidiem, Mēs esam norādījuši zemāk un aicinām ar to iepazīties.
6.1. TIESĪBAS IEPAZĪTIES JŪSU
APSTRĀDĀTAJIEM PERSONAS DATIEM
Jums ir tiesības saņemt mūsu
apstiprinājumu, ka Mēs apstrādājam Jūsu personas datus, kā arī Jums tiesības
iepazīties ar Jūsu apstrādātajiem personas datiem un informāciju par datu
apstrādes mērķiem, apstrādāto datu kategorijām, datu sniedzēju kategorijām,
datu apstrādes periodu, datu ieguves avotiem, kā arī tās nozīmi un Jums radītās
sekas.
Lielākā daļa šīs informācijas
sniegta Jums šajā politikā, un Mēs ceram, ka tā Jums ir noderīga.
6.2. TIESĪBAS LABOT PERSONAS
DATUS
Ja Jūs uzskatāt, ka jūsu apstrādātie
personas dati nav precīzi vai ir nepareizi, Jums ir tiesības pieprasīt šos
datus mainīt, precizēt vai labot.
Savu datu izmaiņas un
precizējumus Jūs varat izdarīt, rakstot uz e-pastu savā kontā. Lai īstenotu šīs
tiesības, Jūs varat vērsties pie mums politikas 1. un 7.sadaļā norādītajos
veidos.
6.3. TIESĪBAS ATSAUKT PIEKRIŠANU
Ja Mēs apstrādājam Jūsu personas
datus, pamatojoties uz Jūsu piekrišanu, Jums ir tiesības jebkurā laikā atsaukt
savu piekrišanu, un ar Jūsu piekrišanu pamatoto datu apstrāde tiks pārtraukta.
Pēc Jūsu piekrišanas derīguma
beigām vai Jums to atsaucot vai dzēšot, Mēs ar Jūsu piekrišanu apstrādātos
datus dzēšam vai anonimizējam.
Jūsu piekrišanu un tās
pierādījumu Mēs varam glabāt arī ilgāku periodu, ja tas nepieciešams, lai
aizstāvētos no mums izteiktajām prasībām, pretenzijām vai prasījumiem.
6.4. TIESĪBAS IEBILST DATU
APSTRĀDEI
Jums ir tiesības iebilst personas
datu apstrādei, ja personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz Jūsu
piekrišanu un mūsu leģitīmajām interesēm.
Lai izmantotu šajā sadaļā
norādītās tiesības, lūdzam iesniegt AZETA iesniegumu, izmantojot politikas 1.
Un 7.sadaļā norādītos kontaktus.
6.5. TIESĪBAS IESNIEGT SŪDZĪBU
Ja Jūs uzskatāt, ka Jūsu datus Mēs
apstrādājam, pārkāpjot datu aizsardzību reglamentējošo normatīvo aktu prasības,
vispirms aicinām vērsties tieši
pie mums. Mēs ticam, ka ar godprātīgiem centieniem mums izdosies kliedēt visas Jūsu
šaubas, apmierināt prasības un labot mūsu pieļautās kļūdas, ja tādas tiks
konstatētas.
Ja Jūs neapmierinās mūsu
piedāvātās problēmas risināšanās veids vai Mēs, pēc Jūsu lūguma, neveicam nepieciešamās
darbības, Jums ir tiesības iesniegt sūdzību uzraugošajai iestādei, kas Latvijas
Republikā ir Datu valsts inspekcija (vairāk informācijas – http://www.dvi.gov.lv/lv/).
Pirms oficiālas sūdzības
iesniegšanas aicinām vērsties pie mums un atrisināt strīdus un sūdzības sarunu
ceļā.
6.6. TIESĪBAS DZĒST DATUS
(TIESĪBAS TIKT AIZMIRSTAM)
Pastāvot noteiktiem normatīvajos
aktos minētiem apstākļiem (ja personas dati tiek apstrādāti prettiesiski, zudis
datu apstrādes pamats u. c.), Jums ir tiesības prasīt, lai Mēs dzēstu Jūsu
personas datus. Lai izmantotu šīs tiesības, aicinām iesniegt rakstveida
pieprasījumu mums, izmantojot Politikas
1. un 7.sadaļā norādīto kontaktinformāciju.
6.7. TIESĪBAS IEROBEŽOT DATU
APSTRĀDI
Pastāvot noteiktiem normatīvajos
aktos minētiem apstākļiem (ja personas dati tiek apstrādāti prettiesiski,
Jūs apstrīdat datu precizitāti, Jūs iesniedzat iebildumu datu apstrādei,
pamatojoties uz mūsu leģitīmajām interesēm u. c.), Jums tāpat ir tiesības
ierobežot Jūsu datu apstrādi. Tomēr atzīmējam, ka saistībā ar datu apstrādes
ierobežojumu un šāda ierobežojuma periodu, mums var nebūt iespējas nodrošināt Jums AZETA internetaptiekas
pakalpojumus.
6.8. TIESĪBAS UZ DATU PĀRNESAMĪBU
Datus, kurus Mēs apstrādājam
saskaņā ar Jūsu piekrišanu un kuru apstrāde tiek veikta, izmantojot
automatizētus līdzekļus, Jums ir tiesības pārnest citam pārzinim. Jūsu
pārnešanai pieprasītos datus, Mēs Jums sniegsim vienkāršā mūsu sistēmās
izmantotā un datorlasāmā formātā, bet pēc Jūsu pieprasījuma, ja ir tādas
tehniskās iespējas, nosūtīsim datus tieši Jūsu norādītajam citam pārzinim.
6.9. PRASĪBU IZSKATĪŠANAS KĀRTĪBA
Saņemot Jūsu pieprasījumu sniegt
datus vai īstenot citas Jūsu tiesības, mums būs jāpārliecinās par Jūsu
identitāti, līdz ar to datu subjekta pieprasījumam ir jābūt rakstveida formā
vai tādā formā, kas saskaņā ar normatīvajiem aktiem var tikt uzskatīta par
rakstveida formu, piemēram, elektroniskais dokuments, kas parakstīts ar drošu
elektronisko parakstu un ir norādīti visi normatīvajos aktos noteiktie personas
identificējošie kritēji, piemēram, vārds, uzvārds, adrese, paraksts.
Saņemot Jūsu pieprasījumu par
jebkādu Jūsu tiesību īstenošanu un veiksmīgi izpildot iepriekš norādīto
pārbaudes procedūru (nosakot Jūsu identitāti), Mēs apņemamies bez pamata
nekavējoties, taču jebkurā gadījumā ne vēlāk kā viena mēneša laikā no Jūsu
pieprasījuma saņemšanas un pārbaudes procedūras pabeigšanas dienas sniegt Jums
informāciju par darbībām, kuras esam veikuši saskaņā ar Jūsu pieprasījumu.
Ņemot vērā pieprasījuma sarežģītību, raksturu un sniedzamās informācijas apjomu
vai Jūsu pieprasījumu skaitu, Mēs varam šo periodu pagarināt vēl uz diviem
mēnešiem, par to Jūs informējot līdz pirmā mēneša beigām, norādot šāda
pagarinājuma iemeslus.
Ja Jūsu pieprasījums iesniegts,
izmantojot elektroniskos līdzekļus, atbildi Jums arī sniegsim, izmantojot
elektroniskos līdzekļus, izņemot, ja tas nebūs iespējams (piemēram, liela
informācijas apjoma dēļ) vai ja Jūs lūdzat atbildēt citā veidā.
Mēs atteiksimies izpildīt Jūsu
pieprasījumu, sniedzot motivētu atbildi, ja tiks konstatēti tiesību aktos
norādīti apstākļi, par to Jūs informējot rakstveidā.
7. KĀ VARAT AR
MUMS SAZINĀTIES?
Ja Jums ir jautājumi vai Jūs
vēlaties īstenot savas tiesības, lūdzu sazinieties ar mums, izmantojot zemāk norādīto
kontaktinformāciju.
Vispārīgā
kontaktinformācija:
E-pasts:
[email protected]
Info
līnija: + 371 8000 6960
Interneta
vietne: www.azeta.lv
Datu
aizsardzības speciālista kontaktinformācija ir:
E-pasta adrese – [email protected];
Tālr.:
+371 23993211
MŪSU KĀ PĀRZIŅA REKVIZĪTI:
AZETA, SIA
reģistrācijas numurs — 40203024732
Juridiskā
adrese: Cēsu iela 31, k-1, Rīga, LV-1012.
8. CIK DROŠI IR JŪSU
DATI?
Mēs izmantojam vairākas
aizsardzības tehnoloģijas un procedūras, lai pasargātu Jūsu personisko
informāciju no prettiesiskas pieejas, lietošanas un atklāšanas. Mūsu
piegādātāji un partneri tiek rūpīgi atlasīti. Tomēr informācijas nodošanas
brīdī internetā vai caur mobilajiem sakariem drošība nevar tikt garantēta un ar
jebkuru informācijas nodošanu iepriekšminētajos veidos saistīto risku
uzņematies Jūs.
9. ILGĀKA DATU
GLABĀŠANA
Beidzoties šajā Politikā
noteiktajam Jūsu datu apstrādes un glabāšanas termiņam, Mēs Jūsu datus
iznīcinām un – Politikā minētajos gadījumos – uzticami un
neatgriezeniski datus padarām bezpersoniskus iespējami ātrāk, saprātīgā un šādu
darbību veikšanai adekvātā termiņā.
Ilgāk, nekā īpaši norādīts šajā Politikā,
Jūsu personas dati var tikt glabāti tikai:
– ja tas nepieciešams, lai Mēs varētu
aizstāvēt savas tiesības, kas saistītas ar prasījumu, pretenziju un prasību
saņemšanu;
– ja pastāv aizdomas par
prettiesiskām darbībām;
– rezerves, drošības kopiju un
citiem līdzīgiem nolūkiem, kas saistīti ar mūsu informācijas sistēmu darbību,
administrēšanu un to drošību;
– citos normatīvajos aktos
paredzētos gadījumos.
10. SĪKDATNES
Mēs savā mājaslapā izmantojam
sīkdatnes. Ar sīkdatņu palīdzību Mēs varam sasaistīt Jūsu pirkumu vēsturi un
citus Jūsu AZETA internetaptiekā izmantošanas laikā ievāktus datus .
Mūsu mājaslapā tiek izmantotas
arī trešās puses sīkdatnes. Šīs sīkdatnes izmanto katra apmeklētāja
pārlūkošanas vēstures veidošanai, lai Mēs varētu Jums parādīt tieši Jums
paredzētu reklāmu un nodrošināt vislabāko pieredzi, pārlūkojot mūsu tīmekļa
vietni. Ja Jūsu pārlūks ļauj ierakstīt trešo pušu sīkdatnes, mūsu izvēlētajam
partnerim ir iespēja ierakstīt savas sīkdatnes Jūsu pārlūkā.
Vairāk par sīkdatnēm, to
lietošanu un atteikšanos no tām sk. Sīkdatņu politikā
(www.azeta.lv).
11. POLITIKAS SPĒKĀ
ESAMĪBA UN GROZĪJUMI
Šī politika ir spēkā no 2019. gada 26.augusta. Ja politika
tiks grozīta, Mēs tās atjaunoto un spēkā esošo versiju publicēsim savā tīmekļa
vietnē www.azeta.lv, ja nepieciešams, informēsim par izmaiņām citos
veidos.