Biežāk uzdotie jautājumi
Par piegādi
Par apmaksu
Par piegādi
Es tikko pasūtīju preci, kad es to saņemšu?
Ja veicāt pasūtījumu darba dienā līdz plkst. 14:30, tad piegādāsim to Jums nākamajā darba dienā;
Ja veicāt pasūtījumu darba dienā pēc plkst. 14:30 vai brīvdienās, piegādāsim aiznākamajā darba dienā.
Piemēram, ja Jūs pasūtījumu veicāt trešdien līdz 14:30, tad to saņemsiet ceturtdien.
Piemēram, ja Jūs pasūtījumu veicāt ceturtdien pēc 14:30 tad to saņemsiet pirmdien.
Piemēram, ja Jūs pasūtījumu veicāt svētdien, tad to saņemsiet otrdien
Vai jūs preces piegādājat arī ārpus Latvijas robežām, vai tikai Latvijā?
Mēs piegādājam preces tikai Latvijas teritorijā.
Kādi piegādes veidi ir pieejami azeta.lv?
Piedāvājam
Jums izvēlēties kādu no šobrīd pieejamajiem piegādes veidiem:
· Piegāde ar Kurjeru uz Jums vēlamo adresi. DPD kurjers var piegādāt preci uz Jums vēlamo adresi iepriekš saskaņojot piegādes laiku.Tas būs ērti un ātri.
· Piegāde uz pakomātiem (Pickup).Šobrīd piedāvājam izņemt sūtījumus DPD pickup punktos ( pakomātos). Tas būs ērts piegādes veids un sūtījumu varēsiet izņemt Jums vēlamajā laikā.
· Piegāde uz Circle K. Izņem sūtījumu “pa ceļam”- dodoties uz darbu vai mājām Circle K Degvielas uzpildes stacijās.
· Piegāde uz Euroaptiekas aptiekām. Saraksts ar aptiekām, kurās ir iespējams izņemt pasūtījumu redzams noformējot pasūtījumu.
Kāpēc veicot pasūtījumu man neļauj izvēlēties piegādi uz DPD- Pickup /Pakomāta punktu?
Uz DPD Pickup /Pakomāta punktiem nav iespējama bezrecepšu medikamentu piegāde.To nosaka Ministru kabineta noteikumi par noteikto temperatūras atbilstību. Tāpēc, ja Jūsu pasūtījumā ir produkts/-i no bezrecepšu medikamentu klāsta- Jums būs jāizvēlas cits pasūtījuma saņemšanas veids.
Par apmaksu
Kā es varu apmaksāt veikto pasūtījumu?
Mūsu
Klientiem piedāvājam vairākus apmaksas veidus, kuri ir atkarīgi no izvēlētā
pasūtījuma piegādes veida no, kuriem Klients var izvēlēties sev vēlamo:
· Priekšapmaksa. Apmaksu variet veikt preces pasūtīšanas brīdī azeta.lv internetveikalā:
o maksājot ar debetkarti vai kredītkarti (VISA vai MASTERCARD)- ievadot maksājuma kartes datus;
o
izmantojot
elektronisko norēķinu sistēmu ( internetbanku) sekojošās bankās- Swedbankā, Seb bankā, Citadele bankā un
Luminor bankā.
· Pasūtījuma apmaksa tā saņemšanas brīdī. Apmaksu variet veikt arī pasūtījuma saņemšanas brīdī, ja izvēlēsieties to saņemt uz kādu no
o Euroaptiekas aptiekām – maksājot ar bankas karti vai skaidrā naudā;
o Piegādi ar Kurjeru uz Jums vēlamo adresi- maksājot ar karti.
Vai visās Euroaptiekas aptiekās uz kurām ir iespēja saņemt pasūtījumu, var veikt tā apmaksu pasūtījuma saņemšanas brīdī?
Diemžēl
tehnisku iemeslu dēļ, pasūtījuma apmaksa tā saņemšanas brīdī nav iespējama
sekojošās Euroaptiekas aptiekās:
o Kr. Barona iela 8
o Brīvības gatve 404
o A. Deglava iela 67 (Maxima)
o Maskavas iela 257,Akropole
o Vienības gatve 113 (Maxima)
Par akcijām un produktiem
Kādēļ mēģinot
izmantot atlaides kodu tas uzrādās nederīgs?
Ļoti iespējams,ka akcijas kodam
beidzies derīguma termiņš. Aicinām sazināties ar Azeta klientu pieredzes komandu, lai mēs Jums varētu
palīdzēt.
Vai Euroaptiekas Medus karte dod priekšrocības un atlaides arī iepērkoties Azeta.lv ?
Tā, kā Azeta.lv akcijas un piedāvājumi var atšķirties no Euroaptiekas piedāvājuma, Medus kartes priekšrocības nebūs spēkā.
Akcija 1+1, pasūtot bija rakstīts, ka dāvanā saņemšu otru. Kāpēc saņēmu tikai vienu?
Lai saņemtu akcijas “1+1 “akcijas izdevīgo piedāvājumu ir svarīgi, lai Jūs ieliktu iepirkumu grozā skaita ziņā “2 “ ( divus) produktus, kuri ietilpst akcijas produktu klāstā. Ja Jūs ieliksiet “1” vienu produktu iepirkuma groziņā, tad, diemžēl, saņemot sūtījumu Jūs saņemsiet tikai vienu izvēlēto produktu.
Vai interneta aptiekā Azeta.lv ir iespējams pasūtīt recepšu medikamentus?
Nē, Azeta.lv recepšu medikamentus nav iespējams iegadāties.
Kā pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai uz e-pastu?
Lai pieteiktos Azeta.lv jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā, un jānospiež “pieteikties”.
Vai jūs varat ieteikt medikamentu pēc aprakstītajiem simptomiem?
Visos jautājumos, kas saistīti ar jautājumiem par Jūsu veselību un medikamentu izvēli, aicinām sazināties ar savu ģimenes ārstu. Tikai ārsta kompetencē efektīvi izvērtēto simtomu ārstēšanas plāns norādīs uz nepieciešamo medikamentu izvēli.
Vai ir iespēja atgriezt atpakaļ aptiekā nopirktu medikamentu vai uztura
bagātinātāju, ja tas nav lietots? (zāļu instrukcijā tika rakstīts, ka vajag
konsultēties ar ārstu pirms lietošana, ja ir noteikta saslimšana).
Diemžēl jāinformē, ka neviens
normatīvais akts neparedz medikamentu atgriešanu aptiekai. Iesakām vienmēr
konsultēties ar ārstu vai farmaceitu pirms zāļu iegādes, kā arī rūpīgi
iepazīties ar zāļu lietošanas instrukciju.
Par pasūtījuma noformēšanu
Vai es varu labot savu pasūtījumu, pievienot preces?
Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku piegādi, Jūsu pasūtījumu, diemžēl, labot nav iespējams.
Kā man rīkoties, ja neizdodas veikt apmaksu?
Aicinām sazināties ar mums.
Vai es varu veikt rēķinu apmaksu vienkārši pārskaitot maksājumu uz Azeta rekvizītiem?
Sazinieties ar mums, lai varam vienoties par Jums ērtāko pasūtījuma pamkasas veidu. Ja veiksiet vienkārši maksājumu- neinformējot par to mūs, Jūsu maksājums “automātiski”var neinākt sistēmā un “piesaistīts”Jūsu pasūtījumam- tāpēc lai rēķinu apmaksa notiktu ātri un pareizi- sazinieties ar mums. Būsim priecīgi palīdzēt.
Vai manu
pasūtījumu aptiekā var izņemt kāds cits cilvēks?
Pasūtītās preces aptiekā var saņemt pircējs pats
personīgi vai persona, kas zina unikālo pasūtījuma numuru. Tāpat pasūtījumu var
izņemt uzrādot personu apliecinošu dokumentu
Pasūtījumu veicu jau vairākas dienas atpakaļ, bet neesmu saņēmis sms, ka prece ir piegādāta.
Lūdzu pārbaudiet, vai pasūtījumā uzrādījāt pareizu kontakttālruni. Kā arī šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: 8000 6960 vai e-pastu: [email protected]
Ja man ir problēmas ar pasūtījuma veikšanu, ar ko es varu konsultēties?
Palīdzēsim un sniegsim konsultāciju, atbildot uz
e-pastu, čatu un telefona zvanu.
Mūsu kontakti:
e-pasts: [email protected]
Bezmaksas tālrunis 8000 6960 I - V, 9:00 -18:00