preloader

Lūdzu, uzgaidiet

RU
Bezmaksas tālrunis I - V, 9:00 -18:00

Biežāk uzdotie jautājumi

Par piegādi

Par apmaksu

Par akcijām un produktiem

Par pasūtījuma noformēšanu

Par Azeta aptieku Mārupes ielā 35

 

Par piegādi

Es tikko pasūtīju preci, kad es to saņemšu?

Ja veicāt pasūtījumu darba dienā līdz plkst. 13:30, tad piegādāsim to Jums nākamajā darba dienā;

Ja veicāt pasūtījumu darba dienā pēc plkst. 13:30 vai brīvdienās, piegādāsim aiznākamajā darba dienā.

Piemēram, ja Jūs pasūtījumu veicāt trešdien līdz 13:30, tad to saņemsiet ceturtdien.

Piemēram, ja Jūs pasūtījumu veicāt ceturtdien pēc 13:30 tad to saņemsiet pirmdien.

Piemēram,ja Jūs pasūtījumu veicāt svētdien, tad to saņemsiet otrdien.

 

Vai jūs preces piegādājat arī ārpus Latvijas robežām, vai tikai Latvijā?

Mēs piegādājam preces tikai Latvijas teritorijā.

 

Kādi piegādes veidi ir pieejami Azeta.lv?

Piedāvājam Jums izvēlēties kādu no šobrīd pieejamajiem piegādes veidiem:
 

·Piegāde ar Kurjeru uz Jums vēlamo adresi. Kurjers var piegādāt preci uz Jums vēlamo adresi iepriekš saskaņojot piegādes laiku.Tas būs ērti un ātri.

·Piegāde uz saņemsanas punktiem.Šobrīd piedāvājam izņemt sūtījumus Itella Smartpost terminālos, DPD pickup punktos vai Omniva pakomātos. Tas būs ērts piegādes veids un sūtījumu varēsiet izņemt Jums vēlamajā laikā.

·Piegāde uz Euroaptiekas aptiekām. Saraksts ar aptiekām, kurās ir iespējams izņemt pasūtījumu redzams noformējot pasūtījumu.

 

Kāpēc veicot pasūtījumu man neļauj izvēlēties piegādi uz DPD- Paku Skapi/ Omniva Pakomātu?

Uz DPD Paku Skapjiem / Omniva pakomātiem (kas atrodas ārā) nav iespējama bezrecepšu medikamentu piegāde.To nosaka Ministru kabineta noteikumi par noteikto temperatūras atbilstību. Tāpēc, ja Jūsu pasūtījumā ir produkts/-i no bezrecepšu medikamentu klāsta- Jums būs jāizvēlas cits pasūtījuma saņemšanas veids, piemērām, Itella Smartpost terminālos, Euroaptiekas filiālēs vai piegāde ar kurjeru. 

Par apmaksu

 

 

Kā es varu apmaksāt veikto pasūtījumu?

Mūsu Klientiem piedāvājam vairākus apmaksas veidus, kuri ir atkarīgi no izvēlētā pasūtījuma piegādes veida no, kuriem Klients var izvēlēties sev vēlamo:
 

·Priekšapmaksa. Apmaksu variet veikt preces pasūtīšanas brīdī azeta.lv internetveikalā:

o   maksājot ar debetkarti vai kredītkarti (VISA vai MASTERCARD)- ievadot maksājuma kartes datus;

o   izmantojot elektronisko norēķinu sistēmu ( internetbanku) sekojošās bankās- Swedbankā, Seb bankā, Citadele bankā, Revolut un Luminor bankā.
 

·Pasūtījuma apmaksa tā saņemšanas brīdī. 

o   Piegāde ar Kurjeru uz Jums vēlamo adresi- maksājot ar karti. 

 

Par akcijām un produktiem 

 

 

Kādēļ mēģinot izmantot atlaides kodu tas uzrādās nederīgs?
Ļoti iespējams, ka akcijas kodam beidzies derīguma termiņš. Aicinām sazināties ar Azeta klientu pieredzes komandu, lai mēs Jums varētu palīdzēt.

 

Vai Euroaptiekas Medus karte dod priekšrocības un atlaides arī iepērkoties Azeta.lv ?

Tā kā Azeta.lv akcijas un piedāvājumi var atšķirties no Euroaptiekas piedāvājuma, Medus kartes priekšrocības nebūs spēkā.

 

Vai interneta aptiekā Azeta.lv ir iespējams pasūtīt recepšu medikamentus?

Nē, Azeta.lv recepšu medikamentus nav iespējams iegadāties.

 

Kā pieteikties jaunumu un akciju saņemšanai uz e-pastu?

Lai pieteiktos Azeta.lv jaunumiem e-pastā, ir jāieraksta savs e-pasts sākumlapas apakšā, un jānospiež “pieteikties”.

 

Vai jūs varat ieteikt medikamentu pēc aprakstītajiem simptomiem?

Visos jautājumos, kas saistīti ar jautājumiem par Jūsu veselību un medikamentu izvēli, aicinām sazināties ar savu ģimenes ārstu. Tikai ārsta kompetencē efektīvi izvērtēto simtomu ārstēšanas plāns norādīs uz nepieciešamo medikamentu izvēli.

 

 

Par pasūtījuma noformēšanu 

 

Vai es varu labot savu pasūtījumu, pievienot preces?

Lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku piegādi, Jūsu pasūtījumu, diemžēl, labot nav iespējams.

 

Kā man rīkoties, ja neizdodas veikt apmaksu?

Aicinām sazināties ar mums.
 

Vai es varu veikt rēķinu apmaksu vienkārši pārskaitot maksājumu uz Azeta rekvizītiem?

Sazinieties ar mums, lai varam vienoties par Jums ērtāko pasūtījuma pamkasas veidu. Ja veiksiet vienkārši maksājumu- neinformējot par to mūs, Jūsu maksājums “automātiski”var neinākt sistēmā un “piesaistīts”Jūsu pasūtījumam- tāpēc lai rēķinu apmaksa notiktu ātri un pareizi- sazinieties ar mums. Būsim priecīgi palīdzēt.

 

Vai manu pasūtījumu aptiekā var izņemt kāds cits cilvēks?
Pasūtītās preces aptiekā var saņemt pircējs pats personīgi vai persona, kas zina unikālo pasūtījuma numuru. Tāpat pasūtījumu var izņemt uzrādot personu apliecinošu dokumentu

 

Pasūtījumu veicu jau vairākas dienas atpakaļ, bet neesmu saņēmis sms, ka prece ir piegādāta.

Lūdzu pārbaudiet, vai pasūtījumā uzrādījāt pareizu kontakttālruni. Kā arī šādos gadījumos, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: 8000 6960 vai e-pastu: [email protected]

 

Ja man ir problēmas ar pasūtījuma veikšanu, ar ko es varu konsultēties?

Palīdzēsim un sniegsim konsultāciju, atbildot uz e-pastu, čatu un telefona zvanu.
Mūsu kontakti:
E-pasts: [email protected]
Bezmaksas tālrunis: 8000 6960, darba dienās 9:00 - 18:00.

Lai saņemtu skaistuma speciālista konsultāciju, lūdzu rakstiet uz e-pastu [email protected] vai zvaniet darba dienās no plkst. 14:00-18:00 uz bezmaksas tālruni 8000 6960, izvēloties taustiņu “2”.

Lai saņemtu farmaceita konsultāciju, lūdzu rakstiet uz e-pastu [email protected] vai zvaniet darba dienās no plkst. 10:00-18:00 uz bezmaksas tālruni 8000 6960, izvēloties taustiņu “3”.

Par Azeta fizisko aptieku Mārupes ielā


Cienījamie Azeta.lv klienti! Ar prieku vēlamies Jums paziņot, ka Rīgā, Mārupes ielā 35 durvis ir vērusi pirmā Azetas fiziskā aptieka. Aptiekas darba laiks ir no plkst. 9:00 līdz 19:00.  Aptiekā Jūs konsultēs mūsu atsaucīgās farmaceites, kuras palīdzēs izvēlēties Jums nepieciešamos un atbilstošākos produktus.
Būsiet laipni aicināti mūsu aptiekā Rīgā, Mārupes ielā 35!

 

Svarīgi!

• aptiekā var iegādāties gan recepšu, gan bezrecepšu medikamentus;
• sortiments aptiekā var atšķirties no interneta aptiekā www.azeta.lv. pieejamajiem produktiem;
• aptiekā nav iespējams saņemt interneta aptiekā www.azeta.lv noformētos un veiktos pasūtījumus.

Ainavas (horizontālais) skats netiek atbalstīts. Lūdzu, pagrieziet ierīci portreta (vertikālajā) skatā.