preloader

Lūdzu, uzgaidiet

Skaistuma miedziņš

Veidojot daudzos darbu sarakstus, ir jāieraksta– «labi izgulēties». Citādi, taupot laiku uz miega rēķina, izšķiežam savu veselību– novājinām imunitāti, paverot durvis saaukstēšanās slimībām. Turklāt neizgulēšanās bojā dzīves kvalitāti un izskatu. Pat viena bezmiega nakts var būtiski pasliktināt pašsajūtu un atspoguļoties sejā tumšu loku veidā zem acīm, pelēcīgas ādas krāsas un nogurušu acu izskatā.

 

Ādas kopšanai pirms naktsmiera ir ļoti būtiska nozīme, jo āda atjaunojas naktī, kamēr guļam. Miegā ādas šūnu aktivitāte ir augstāka, jo netraucē dažādi blakus faktori un stress. Līdz 30 gadu vecumam, kad āda jūtas labi un apkārtējā vide tai nerada nekādus apgrūtinājumus, ādai ir pietiekami ar mitrinošu līdzekli. Pēc 30 – 35 gadu vecuma, kad sākam rūpēties par ādas atjaunošanu, vajadzētu sākt lietot nakts krēmu vai masku, īpaši apkures sezonā, kad ādu nomoka sausais, siltais gaiss un skābekļa trūkums telpās.

 

ATTĪRĪT!

Pirms naktsmiera āda noteikti jāattīra no dienas putekļiem un dekoratīvās kosmētikas. Tas dod signālu ādas šūnām– stresainā diena ir garām, pienācis laiks atpūtai.


NAKTS SKAISTUMAM

Nakts kopšanai paredzētie līdzekļi satur vielas ar izteikti atjaunojošu iedarbību. To sastāvā lielā koncentrācijā ir dažādi mitrinoši, barojoši un ārstnieciski komponenti: retinols, antioksidanti, peptīdi, kolagēns, lipīdi, minerālvielas, augļskābes, patentētas formulas ar retu augu ekstraktiem u.c.

 

NAKTS KRĒMS SEJAI

Tā sastāvu veido koncentrētākas aktīvās vielas nekā dienas krēmam, turklāt tā sastāvā nav papildu aizsargvielu, piemēram, UVS aizsargfiltru.

 

NAKTS MASKA SEJAI

Nav jānoņem, tāpēc tā vēl intensīvāk piesātina ādu ar dziļi barojošām vielām, naktsmiera laikā uzlabojot tās tonusu un elastību. No parastajām maskām nakts maskas atšķiras ar tekstūru un sastāvu. Tās satur mazāk taukvielu un vairāk mitruma, kas tiek izmantots pakāpeniski nakts laikā ādas reģenerācijas procesā. Tieši tāpēc nākamajā rītā āda izskatās tik labi.

 

PADOMS

Lai labi izgulētos, ir jāiet gulēt pirms pusnakts, vislabāk līdz plkst. 23, tad labāk izstrādājas hormoni, kas dod enerģiju un dzīvīguma sajūtu nākamai dienai. Ja grūti iemigt, vakaros lieto nomierinošas zāļu tējas, kas mazina trauksmes sajūtu un veicina labāku miegu.