preloader

Пожалуйста, подождите

Все продукты
Все продукты

Padomi sievietēm- kā novērst pārmērīgu svīšanu

Padomi sievietēm- kā novērst pārmērīgu svīšanu

1. Ierobežojiet asu ēdienu un kofeīna lietošanu uzturā

Kofeīnu saturoši dzērieni, piemēram, kafija un kola, kā arī asi ēdieni, piemēram, karijs vai asie pipari, var izraisīt svīšanu, īpaši sejas un galvas apvidū. To var izraisīt arī alkohols. Izveidojiet ēdienu un dzērienu sarakstu, lai palīdzētu sev saprast, kuri ēdieni vai dzērieni liek jums pārmērīgi svīst.

2. Skaistumkopšana un mazgāšanās vannā

Katru dienu mazgājieties vannā vai dušā, izmantojot maigu tīrīšanas līdzekli. Iespējams, ka jūs apmeklējat dušu vairāk nekā vienu reizi dienā. Ja nepatīkamais aromāts jūs traucē, lietojiet antibakteriālas ziepes, lai samazinātu baktēriju skaitu uz ādas. Kad baktērijas sajaucas ar sviedriem, tās rada nepatīkamu aromātu. Pārliecinieties, ka āda ir pilnībā nožuvusi, jo baktērijas un mikrobi vairojas mitrumā.

3. Kontrolējiet karstuma viļņus un svīšanu nakts laikā

Ir pieejami daudz līdzekļi menopauzes izraisītiem karstuma viļņiem un svīšanai nakts laikā. Uzklājiet uz ādas vēsu, mitru lupatu vai izdzeriet ledus aukstu ūdeni. Karstuma viļņus var mazināt arī recepšu medikamenti un hormonu terapija. Daudzas sievietes izmēģina alternatīvas terapijas metodes - soju, melno kohošu, dong quai sakni, žeņšeņu, kavu, pļavas āboliņu vai DHEA hormonu. Konsultējieties ar savu ārstu, lai izlemtu, kura terapija jums ir vispiemērotākā.

4. Izvēlieties pareizo apģērbu

Brīvi pieguļošs apģērbs un dabīga materiāla audumi, piemēram, kokvilna, ļauj gaisam cirkulēt, tas palēnina mitruma uzkrāšanos. Vingrojot izvēlaties apģērbu, kas aizkavē mitruma uzkrāšanos. Ja svīšana kļūst pārmērīga, ņemiet līdzi rezerves drēbes. Rakstains, melns vai balts apģērbs īpaši labi slēpj sviedru traipus.

5. Samaziniet stresu

Stress var radīt svīšanu, savukārt pārmērīga svīšana var radīt stresu. Relaksācijas metodes, piemēram, joga, meditācija, dziļa elpošana un psihofizioloģiskā treniņu metode var palīdzēt trenēt stresa noturību un mazināt svīšanu. Pievienojieties jogas studijai vai vienkārši katru dienu veltiet nedaudz laika meditācijai.

6. Atrodiet pareizo pretsviedru līdzekli

Alumīnija saturoši antiperspiranti bloķē sviedru dziedzeru kanālus. Produkti vieglu svīšanas simptomu novēršanai ir pieejami veikalos. Pirms gulētiešanas uz ādas, kura ir nosusinātu ar dvieli, uzklājiet plānu antiperspiranta kārtu. Aktīvās sastāvdaļas var sākt darboties miega laikā. Atkārtojiet šo procedūru no rīta. Dezodoranti samazina nepatīkamo aromātu, bet neietekmē mitrumu, kas veidojas, sviedriem izdaloties no ķermeņa. Smagu simptomu gadījumā ārsts var ieteikt stipras iedarbības antiperspirantu.

7. Pēdu kopšana

Ja svīstošas pēdas ir problēma, izvairieties no zeķubiksēm. Valkājiet zeķes, kas izgatavotas no kokvilnas vai elpojošiem materiāliem, bieži mainiet tās. Pirms apavu valkāšanas, pārliecinieties, ka kurpes ir pilnīgi sausas. Var būt noderīgas arī mitruma absorbējošās zolītes. Kad vien iespējams, staigājiet basām kājām. Pretsviedru līdzekļi nav paredzēti tikai apakšdelmām. Jūs varat tos izmantot arī kājām un rokām.

8. Nepārkarsējiet savu ķermeni

Zema temperatūra mājās un darbā var palīdzēt mazināt svīšanu. Ieslēdziet ventilatoru vai gaisa kondicionētāju. Atveriet logus, lai varētu notikt gaisa cirkulācija. Dzeriet daudz auksta ūdens un ejiet vēsā dušā vai vannā. Vasarā neuzturieties atklātā saulē un veiciet intensīvas aktivitātes no rīta.

9. Ievērojiet veselīgu dzīves veidu

Aptaukošanās, smēķēšana un alkohola lietošana var izraisīt vai pastiprināt smagu svīšanu. Tāpēc uzturiet veselīgu svaru, sakiet “nē” smēķēšanai un ierobežojiet savu alkohola patēriņu. Jūs ne tikai samazināsiet svīšanu, bet arī jutīsieties labāk un samazināsiet daudzu slimību risku.

10. Aizsargājiet ādu un drēbes

Ja āda nemitīgi ir mitra, ar laiku uz tās var sākt rasties infekcijas, kas var novest pie dermatīta. Lai absorbētu sviedrus un aizsargātu jūsu apģērbu, izmantojiet paduses ieliktņus - mazus spilventiņus, kas piestiprinās pie apģērba. Mainiet drēbes katru dienu. Regulāri tās mazgājiet. Un noteikti izžāvējiet drēbes pirms nēsāšanas.

11. Apmeklējiet ārstu

Ja pārmērīga svīšana apgrūtina jūsu ikdienu, konsultējieties ar ārstu par labāko ārstēšanās veidu.. Nekavējoties zvaniet ārstam, ja jums ir drudzis, svara zudums, sāpes krūtīs vai paātrināta sirdsdarbība. Svīšana, ko papildina kāds no šiem simptomiem, var liecināt par nopietnām veselības problēmām, piemēram, vairogdziedzera slimībām, audzējiem, infekcijām vai sirds slimībām.